Published at 8:25 pm on Haziran 19, 2010
Meyve, sebze, balık ağırlıklı beslenen ve spor yapanların Alzheimer’a yakalanma riskinin az olduğunu ortaya koydu
New York’ta yaşayan, ortalama 77 yaşındaki bin 880 kişi üzerinde yapılan bir araştırma, spor yapan kişilerin Alzheimer’a yakalanma riskinin, devam edin >>>
Etiketler: Alzheimer, azaltıyor, riskini
Kategoriler Sağlık Haber
Published at 5:11 pm on Temmuz 14, 2009
Cevizde bulunan E vitamini lif ve doymamış yağların kalbi koruduğu haftada iki üç avuç ceviz yiyenlerin kalp krizi geçirme riskinin yüzde 50 azaldığı belirtildi.
Journal of Clinical Nutrition adlı tıp dergisinde yayımlanan araştırma raporuna göre cevizde damar sertliğine devam edin >>>
Etiketler: azaltıyor, CEVİZ, krizi, riskini
Kategoriler Sağlık Haber
Published at 6:55 am on Temmuz 12, 2009
İsveç’teki Karolinska Enstitüsü bilim adamları, “psikolojik sıkıntıları” olan erkeklerin sıkıntısı olmayanlara oranla tip 2 diyabet hastalığına yakalanma riskinin iki katından fazla olduğunu belirtti.
1938 ila 1957 doğumlu 2127 erkek ve 3100 kadınla yapılan devam edin >>>
Etiketler: artırıyor, diyabet, Psikolojik, riskini, sorunlar
Kategoriler Sağlık Haber